Thursday, August 03, 2006

Enda en øvelsesdag

For endte gang hadde vi bandøvelse i dag... Nå begynner det i alle fall og gå bra. Men er litt bekymret for spillingen på fredag (dere leseres jobb: be, kom og hør, Pakkhuset i Farsund på fredag klokken 21 altså)

Føler virkelig jobbingen med Motherocean Records til nå har høynet sangene våre i alle fall to hakk... Herlig og se hva hard jobbing og noen enkle endringer kan gjøre. Men har nå endelig skjønt hva hardt arbeid har med musikkbransjen og gjøre. Gud er god, og ikke vær redd: Sangene mister ikke noe budskap på noen måte med de nye vriene, jeg vil heller påstå at de kommer klarere frem enn noen gang. Less is more... :-D

Neste blogg blir min lille vurdering av Pillars nye EP, og jeg forteller litt om mitt forhold til favorittbandet mitt... Det blir konge, vil bare si nå at de har aldri hatt så radikale tekster som nå. Gleder meg som en unge til albumet.

God Bless.
Christian Låtveit

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

okgitarist.blogspot.com er den nye adressen:)

1:53 PM  

Post a Comment

<< Home